środa, 13 października 2010

Kwiecista Seria, Bransoletka i Kolczyki

Dziś pokazuję cztery różne komplety biżuterii wykonanej przeze mnie. Bransoletka oraz para kolczyków ozdobione w kwieciste motywy. Kobiece, modne i szykowne. Dominują kolory lawendowy fiolet, koralowa czerwień i ecru. Powstawały podczas wolnych chwil. Każda bransoletka i każdy kolczyk był starannie przygotowywany, chciałam nadać im osobliwy charakter. Róże, Lawenda, Zawilce i Wiosenny Bukiet tak nazywają się poszczególne komplety. Kwiecista Seria powstała z tęsknoty za minionym latem, ciepłymi dniami, za czerwcowym różanym ogrodem. Wtedy róże tysiącem swoich pąków przyozdabiają niejedną rabatę. Ja w pamięci mam jeden z ogrodów, blisko mojej pracy trochę zarośnięty i niewielki, tuż przy kamienicy. Ale ile rosło tam róż, mnóstwo róż i ten zapach unoszący się w powietrzu.

Róże


Lawenda


Zawilce


Wiosenny Bukiet

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za komentarz

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails